ریکاوری گوشی آیفون

محبوبیت گوشی آیفون در کنار ورود ورژن یا نسخه‌های جدید این دستگاه به بازار با آپشن‌های بیشتر، باعث افزایش کاربران آن در هر سال شده است. اطلاعات مختلف در گوشی آیفون با بالاترین امنیت ذخیره شده و بازیابی این اطلاعات توسط افراد عادی و بدون آگاهی از سیستم کلی و جزئی گوشی آیفون ممکن نیست. بر این اساس بازیابی اطلاعات آیفون به فاکتورهای متفاوت و مختلفی نسبت به دیگر گوشی‌های اندروید وابسته بوده که در ادامه مقاله به آن پرداخته خواهد شد.

اما در صورت بروز فرمت شدن گوشی آیفون و یا شکستن گوشی و آسیب به هارد یا ایجاد ویروس در این گوشی باید سریعا به متخصصان و مراکز برتر در زمینه بازیابی اطلاعات هارد تلفن‌های همراه مراجعه شود. این اطلاعات با پاک شدن، دچار حساسیت بیشتری شده و هر فردی توانایی ریکاوری آیفون را نخواهد داشت. بنابراین در این مقاله شرایط و نحوه ریکاوری گوشی آیفون و میزان قطعی درصد بازیابی اطلاعات آیفون برای دارندگان این برند معروف از گوشی‌های تلفن همراه با مشاوره مرکز ریکاوری پیشرو مطرح خواهد شد.

توصیه میشود ریکاوری گوشی آیفون را به افراد غیر متخصص نسپارید ، زیرا ممکن است اطلاعات برای همیشه خراب شده و غیر قابل ریکاوری شوند.

تیم بازیابی اطلاعات پیشرو یکی از تخصصی‌ترین مرکز برای انجام این کار است.

✅ بعد از بازگرداندن اطلاعات، شما هزینه را پرداخت می کنید.

✅ درصورتی که اطلاعات شما بازنگردد شما مبلغی پرداخت نمی کنید.

✅ کارشناسان  مرکز پیشرو یکی از متخصصین مجرب و با تجربه در بازیابی اطلاعات هستند

✅ این مرکز از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته برای بازیابی اطلاعات هارد شما استفاده می‌کنند

✅ یکی از مزیت‌های مهم مرکز ریکاوری پیشرو ضمانت بازگشت وجه به مشتریان است.

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-88935477

 09128902790

بازیابی اطلاعات آیفون

گوشی آیفون فاقد مموری و یا هر کارت حافظه جانبی و ثانویه است به همین دلیل شرایط خاصی برای ریکاوری اطلاعات پاک شده از آن باید رعایت گردد. از طرفی نمی‌توان با قطعیت پاسخ این سوال را که آیا همه اطلاعات فرمت شده از آیفون قابل بازیابی است یا خیر؟ را داد زیرا سیستم عامل گوشی آیفون انحصاری بوده و تنها افراد خاصی که با قطعات و هارد این مدل گوشی در بازار آشنایی داشته باشند، توانایی بازیابی اطلاعات آیفون را خواهند داشت.

عدم افزودن محتواهای جدید بعد از پاک شدن اطلاعاتی مانند ویدئوها، صوت‌ها، تصاویر یا شماره و پیامک‌ها از شرایط اولیه بازیابی و ریکاوری گوشی آیفون است. در حالت فرمت شدن یا ریست فاکتوری انواع نسل جدید آیفون‌ها، به کمک افراد کارآزموده و حرفه‌ای مرکز ریکاوری پیشرو شانس بازیابی اطلاعات این گوشی و همچنین ریکاوری گوشی سامسونگ نیزبرای افراد وجود دارد. 

انواع روش ریکاوری گوشی آیفون

برای بازیابی اطلاعات آیفون باید سرعت عمل فرد بعد از حذف اطلاعات بالا باشد و ریکاوری این گوشی را به تعویق نینداخت. با چند روش کاربردی و انجام برخی پیش زمینه‌ها امکان ریکاوری و بازگشت محتویات فرمت شده طی سی روز گذشته وجود خواهد داشت. همچنین در صورتی که فردی از نحوه ریکاوری آیفون آگاهی محدودی دارد بهتر است که این فرایند توسط مهندسان و خبرگان در حوزه سخت افزارها یا نرم افزارها انجام گیرد. فعالیت خودسرانه بعد از حذف حافظه آیفون ممکن است به نابودی و عدم دسترسی دائم به اطلاعات برای همیشه ختم شود. به طور کلی روش‌های بازیابی اطلاعات گوشی آیفون عبارتند از:

۱) استفاده از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای مخصوص ریکاوری گوشی آیفون

۲) از طریق فعال‌سازی سرویس iCloud

۳) از طریق نصب و فرایندهای برنامه iTunes

۴) استفاده از سخت افزارهای برای ریکاوری آیفون

نحوه ریکاوری گوشی آیفون با نرم افزارها

با وجود چندین نرم‌افزار کاربردی و پیشرفته جهت ریکاوری گوشی آیفون، یکی از بهترین و مشهورترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات آیفون FonePaw iPhone Data Recovery است. برای برگرداندن محتواهای مختلف این نوع گوشی باید پس از حذف اطلاعات و پاک شدن موارد مورد نظر کاربر، ابتدا این نرم‌افزار روی کامپیوتر نصب شود.

سپس از طریق کابل، گوشی آیفون را به کامپیوتر متصل کرده و از درون نرم افزار، دستگاه آیفون انتخاب گردد. با انتخاب گزینه اسکن ابتدا تمامی فایل‌های حذف شده در زمان و تاریخ اخیر قابل مشاهده خواهد بود. سپس فایل مورد نظر را کلیک کرده و آن را انتخاب باید نمود که در نهایت با زدن گزینه ریکاوری و بازیابی این عملیات با موفقیت به پایان خواهد رسید. این نحوه ریکاوری گوشی آیفون بهتر است که توسط یک شخص متخصص انجام شود زیرا باید نرم‌افزار مناسب و فرایند بازیابی اطلاعات حرفه‌ای انجام گردد.

ریکاوری گوشی آیفون از طریق iCloud

آی کلود یا فضای ابری منبعی جهت ذخیره و حفظ یا نگهداری اطلاعات گوشی در آیفون است. این بخش از هارد آیفون مانند آیکون سطل زباله یا ریسایکل‌بین در کامپیوترها یا لپتاپ‌ها است. جهت بازیابی اطلاعات آیفون از فضای ابری این نوع گوشی باید از قبل اقدام به فعال کردن این بخش گوشی آیفون کرده و طبق مراحل زیر عمل کرد که از جمله:

  • دریافت و اخذ حساب کاربری خصوصی یا اپل آیدی از سایت com
  • رفتن به بخش تنظیمات آیفون یا Settings
  • انتخاب گزینه Restore Files
  • مشاهده فایل یا پوشه‌های حذف شده در مدت اخیر
  • انتخاب فایل یا فایل‌های مورد نظر
  • کلیک روی گزینه Restore File
  • همگام‌سازی اکانت دریافتی آی کلود گوشی
  • در نهایت تایید و بازیابی اطلاعات گوشی آیفون

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-88935477

 09128902790

ریکاوری گوشی آیفون از طریق iTunes

روش دیگری برای بازیابی اطلاعات آیفون از طریق برنامه آی‌تونز یا iTunes این تلفن است. جهت استفاده از این روش نیز باید پیش از فرمت شدن اطلاعات آن را فعال کرد. این برنامه فرایندی ویژه برای بازیابی اطلاعات گوشی‌های اپل و آیفون دارد و افرادی می‌توانند باشناخت بالا از آی‌تونز استفاده کنند که با مهارت بازیابی و ریکاوری این گوشی‌ها آشنا باشند. این فرایند طبق مراحل زیر انجام خواهد شد که عبارتند از:

  • نصب برنامه iTunes بر روی کامپیوتر یا لپتاپ
  • اتصال گوشی آیفون به سیستم کامپیوتری
  • رفتن به منوی سمت چپ آیفون و انتخاب گزینه
  • انتخاب گزینه Restore from a Backup
  • انتخاب فایلی که قصد بازیابی محتوای آن هست
  • انتخاب گزینه Restore
  • بازیابی اطلاعات با توجه به حجم فایل بازیابی در چند دقیقه

ریکاوری گوشی آیفون با دستگاه

در صورت تشخیص دقیق اشکال در گوشی آیفون و شانس دقیق بازیابی و ریکاوری هر نوع داده حذف شده توسط کارشناسان و عدم مناسب بودن چند روش قبلی برای ریکاوری این اطلاعات، استفاده از سخت افزارها نیاز است. مرکز ریکاوری پیشرو با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های الکترونیکی یا نرم افزارهای مدرن و کاربردی موفق در ریکاوری پیچیده‌ترین نوع فرمت یا ریست فکتوری دیتاها هستند.

این مرکز در صورت مراجعه کاربران گوشی آیفون ابتدا با تجهیزات پیشرفته و انواع سخت افزارها مشکل هارد و حافظه این گوشی را بررسی کرده و در صورت نیاز برای بازیابی اطلاعات آیفون وارد عمل خواهد شد. استفاده از دستگاه‌هایی مانند pc دو هزار و سه هزار یا سایر دستگاه‌های آنالیز هارد و مناسب ریکاوری یا سایر روش‌های مشروح در بخش‌های قبل تنها چند تکنیک تخصصی برای بازیابی اطلاعات و دیتاهای مختلف و استراتژیک توسط این مرکز است.

معرفی بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات آیفون

علاوه بر چند روش قبل که مراحل آن با جزئیات کامل برای ریکاوری مطرح شد، چندین نرم‌افزار مهم با قابلیت ریکاوری گوشی آیفون در چند دقیقه و با احتمال بیش از ۹۰ درصد وجود دارد. برای برخی از آیفون‌های جدید وارد شده به بازار تنها نرم افزارهای خیلی خاص و تیم‌های مجرب توانایی بازگرداندن اطلاعات حذف شده را خواهند داشت.

بنابراین علاوه بر نرم‌افزار FonePaw iPhone Data Recovery که محبوبیت زیادی بین تمام اشخاص جهت ریکاوری داشته، ۵ نوع دیگر برنامه‌های بازیابی اطلاعات انواع نسخه و ورژن‌های آیفون عبارتند از:

  • نرم‌افزار EaseUS MobiSaver
  • نرم‌افزار Fone
  • نرم‌افزار Stellar Toolkit for iPhone
  • نرم‌افزار Disk Drill 4
  • نرم‌افزار iMobie PhoneRescue

تیم بازیابی اطلاعات پیشرو یکی از تخصصی‌ترین مرکز برای انجام این کار است.

✅ کارشناسان  مرکز پیشرو یکی از متخصصین مجرب و با تجربه در بازیابی اطلاعات هستند

✅ این مرکز از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته برای بازیابی اطلاعات هارد شما استفاده می‌کنند

✅ یکی از مزیت‌های مهم مرکز ریکاوری پیشرو ضمانت بازگشت وجه به مشتریان است.

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-88935477

 09128902790

بازیابی تصاویر فرمت شده گوشی آیفون

تصاویر یا ویدئوهایی که بیش از سی روز از پاک شدن یا فُرمتینگ آن‌ها گذشته با احتمال بسیار بالایی قابل برگشت نخواهند بود. اما در صورت حذف عکس‌های یادگاری یا دارای اهمیت ویژه کاربران گوشی در چند مرحله زیر امکان بازیابی آن‌ها وجود دارد. این مراحل باید بلافاصله بعد از فرمت شدن تصاویر گوشی آیفون انجام شوند تا بازیابی اطلاعات تصویری آیفون در زمان کمتر و با قطعیت انجام گیرد. از جمله این موارد شامل:

  • ورود به بخش گالری یا تصاویر گوشی آیفون یا Photos App
  • رفتن به قسمت پایین نوار ابزار
  • انتخاب گزینه Albums
  • مشاهده لیستی از موارد و انتخاب گزینه Recently Deleted
  • ارائه لیستی از موارد حذف شده توسط کاربر و انتخاب موارد مورد نظر برای بازیابی
  • انتخاب گزینه Recover یا بازیابی

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-88935477

 09128902790

بازیابی بکاپ یا پشتیبانی پاک شده در آیفون

از روش‌های دیگر بازیابی اطلاعات آیفون، ریستور آخرین بکاپ است. برای این کار باید از قبل آیکلود یا فضای ابری توسط کاربران فعال شده باشند. برای ریکاوری گوشی آیفون از طریق ریستور آخرین بکاپ ابتدا باید وارد تنظیمات آیفون شده و گزینه General را انتخاب کرد.

سپس گزینه Reset را کلیک کرده و از بین موارد گزینه Erase all Contents and Settings و انتظار برای ریستارت تلفن همراه انتخاب شود. در نهایت گزینه Restore from iCloud Backup را برگزیده و فایل بکاپ مورد نظر انتخاب گردد. با انجام این مراحل به ترتیب گوشی آیفون به همراه اطلاعات درون آن به صورت مجدد ریستارت خواهد شد. در حالت بازیابی یک بکاپ از هر نسخه آیفون باید مطابق تنظیمات و گزینه‌های آن اقدام شود.

نحوه بکاپ گیری در گوشی آیفون

در برخی مواقع ریکاوری گوشی آیفون به صورت مداوم هم دارای هزینه بالا و هم صرف وقت زیاد یا خطر تجاوز به حریم خصوصی کاربران توسط مراکز نامعتبر و غیر رسمی دارد. بنابراین از طریق آموزش نحوه بکاپ گیری از اطلاعات گوشی آیفون توسط تجربیات تیم بزرگ و حرفه‌ای مرکز ریکاوری پیشرو، همه کاربران آیفون از تمامی این زیان‌ها و خطرات اجتماعی در امان خواهند ماند. استفاده از نسخه پشتیبان باعث بازیابی اطلاعات آیفون به صورت صد درصدی در آینده خواهد بود و بکاپ در آیفون به دو حالت دستی یا خودکار و اتوماتیک انجام خواهد شد. بنابراین نحوه بکاپ گیری از گوشی آیفون به صورت زیر است که از جمله:

  • ورود به تنظیمات یا ستینگ آیفون
  • ورود به اکانت اپل آیدی
  • انتخاب گزینه آیکلود یا فضای ابری ذخیره اطلاعات
  • انتخاب گزینه iCloud Backup
  • در مقابل گزینه آیکلود، فعال یا لغو فعالیت بکاپ یا پشتیبانی خودکار و اتوماتیک
  • انتخاب گزینه Backup Now برای دریافت پشتیبانی سریع و در زمان جاری

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-88935477

 09128902790

بازیابی اطلاعات آیفون توسط مرکز ریکاوری پیشرو

مرکز ریکاوری پیشرو یک تیم عالی و متبحر در زمینه ریکاوری انواع هارد و گوشی اندروید و دستگاه‌های پیشرفته یا ساده است. در بازار وسایل دیجیتالی انواع هارد و حافظه یا تلفن‌های هوشمند وجود دارند که همواره با خطر ریست شدن یا فرمت شدن انواع دیتا مواجه هستند. این مرکز علاوه بر مشاوره کاربران مختلف برای ریکاوری درست و بیان احتمال بازیابی اطلاعات آن‌ها، با هزینه مناسب و متعادل و در مقایسه با رقبا با دریافت هزینه منصفانه اقدام به ریکاوری گوشی آیفون یا سایر مدل‌های هارد، حافظه و دیگر گوشی‌ها خواهد کرد.

علاوه بر انجام ریکاوری باکیفیت و با شانس بالا توسط مرکز ریکاوری پیشرو، ضمانت برگشت وجه دریافتی از مراجعان در صورت‌ عدم رضایت یا موفقیت در بازیابی کامل نیز باعث اعتماد بیشتر به این مرکز و مسئولان آن شده است. موفقیت چشمگیر در ریکاوری گوشی آیفون و دستگاه‌های پیچیده دیگر، وجود تجهیزات برتر و پیشرفته و رعایت حریم شخصی افراد نیز از دیگر خصوصیات مثبت مرکز ریکاوری پیشرو است.

تیم بازیابی اطلاعات پیشرو یکی از تخصصی‌ترین مرکز برای انجام این کار است.

✅ کارشناسان  مرکز پیشرو یکی از متخصصین مجرب و با تجربه در بازیابی اطلاعات هستند

✅ این مرکز از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته برای بازیابی اطلاعات هارد شما استفاده می‌کنند

✅ یکی از مزیت‌های مهم مرکز ریکاوری پیشرو ضمانت بازگشت وجه به مشتریان است.

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-88935477

 09128902790

نتیجه گیری

بازیابی اطلاعات آیفون و ریکاوری این گوشی برخلاف سایر تلفن‌های همراه اندروید و یا ios دارای فرایندی متمایز و در عین حال تخصصی است. بنابراین بهترین عمل بعد از فرمت شدن انواع محتوای حافظه این مدل گوشی، سپردن دستگاه به مهندسان و افراد مجرب و آموزش دیده در حوزه تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری گوشی آیفون است. اگر چه مراحلی برای ریکاوری گوشی آیفون برای عموم کاربران وجود دارد اما با اعتماد به مراکز متخصص و کاربلدی همچون ریکاوری پیشرو خطر پاک شدن و عدم بازیابی اطلاعات گوشی، صفر خواهد بود.

هر کدام از روش‌های بازیابی دیتاهای حذف شده آیفون از آیکلود تا نرم افزارهای ویژه، نیاز به دقت زیادی دارد و یک اشتباه باعث فرمت شدن دائمی تمامی عکس و فیلم یا سایر داده‌های گوشی آیفون خواهد شد. در این مقاله در کنار معرفی برترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات، شرایط و نحوه ریکاوری گوشی آیفون نیز برای کاربران این گوشی مدرن و محبوب مطرح گردید.

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-88935477

 09128902790

سوالات متداول

۱) آیا برای بازیابی اطلاعت فرمت شده آیفون ۱۳ نیز استفاده از آیکلود یا آی تونز اثرگذار است؟

بله این خصوصیات برای بیشتر ورژن‌های گوشی آیفون موجود در بازارها مناسب هستند اما در صورت استفاده از نرم‌افزار برای ریکاوری انواع گوشی آیفون بهتر است از افراد ماهر راهنمایی و کمک دریافت کرد زیرا هر نرم افزاری برای هر آیفون ممکن است جوابگو نباشد.

۲) بهترین نرم‌افزار ریکاوری و بازیابی اطلاعات آیفون با حداکثر احتمال بازیابی دیتاهای حذف شده کدام است؟

نرم افزارهای متنوع و کاربردی در جهان و ایران برای ریکاوری با شانس بالای بازگشت اطلاعات آیفون وجود دارد ولی در حال حاضر در ایران نرم‌افزار FonePaw iPhone Data Recovery بهترین برنامه جهت ریکاوری انواع نسخه آیفون است.

۳) روند بازیابی اطلاعات در کمترین زمان ممکن توسط کدام روش ریکاوری گوشی آیفون انجام خواهد شد؟

با داشتن بکاپ و پشتیبانی از نسخه فایل‌های پاک شده از گوشی آیفون این فرایند تنها در چند دقیقه انجام خواهد شد. اما با توجه به حجم داده ریکاوری شده این تایم بازیابی اطلاعات آیفون در هر روش بیشتر یا کمتر خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *