ریکاوری گوشی سامسونگ

برای افراد زیادی این اتفاق افتاده که به صورت اختیاری یا غیراختیاری دچار پاک شدن اطلاعات و محتویات تلفن همراه خود شوند. از طرفی شیوه ریکاوری انواع گوشی ممکن است متفاوت باشد و حتی برخی از اطلاعات فرمت شده توسط افراد عادی قابل ریکاوری و بازیابی نخواهند بود. بنابراین با حذف اطلاعات و انواع محتواهای صوتی، تصویری و یا دیگر دیتاها از گوشی‌هایی مانند سامسونگ و یا هر نوع تلفن دیگر و پیچیده شدن فرایند بازیابی برای اطلاعات خیلی مهم، نیاز به دانش و مهارت افراد متخصص بیشتر وجود دارد.

گوشی سامسونگ دارای بیشترین کاربران در بسیاری از کشورها از جمله ایران است و در صورت پاک شدن محتواهای بخش‌های مختلف آن روش‌های متنوعی برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ وجود خواهد داشت. بنابراین در این مقاله ما به نحوه ریکاوری گوشی سامسونگ و فرایند بازیابی اطلاعات کاربردی این دستگاه عامه پسند با راهنمایی مرکز ریکاوری پیشرو، به بهترین نحو خواهیم پرداخت.

توصیه میشود ریکاوری گوشی سامسونگ را به افراد غیر متخصص نسپارید ، زیرا ممکن است اطلاعات برای همیشه خراب شده و غیر قابل ریکاوری شوند.

تیم بازیابی اطلاعات پیشرو یکی از تخصصی‌ترین مرکز برای انجام این کار است.

✅ بعد از بازگرداندن اطلاعات، شما هزینه را پرداخت می کنید.

✅ درصورتی که اطلاعات شما بازنگردد شما مبلغی پرداخت نمی کنید.

✅ کارشناسان  مرکز پیشرو یکی از متخصصین مجرب و با تجربه در بازیابی اطلاعات هستند

✅ این مرکز از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته برای بازیابی اطلاعات هارد شما استفاده می‌کنند

✅ یکی از مزیت‌های مهم مرکز ریکاوری پیشرو ضمانت بازگشت وجه به مشتریان است.

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

 021-88935477

 09128902790

بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ

بسیاری از افراد بعد از فرمت کردن گوشی سامسونگ خود و یا ریست فکتوری شدن آن به طور کامل از ریکاوری و برگشت اطلاعات نا امید خواهند شد. در حالی که به انواع روش امکان بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ وجود دارد. در صورت پاک شدن اطلاعات از طریق نرم افزارها، حافظه اینترنتی و یا تنظیمات حساب گوگل و بکاپ یا پشتیبانی از فایل امکان ریکاوری گوشی سامسونگ وجود دارد.

در صورتی که به هارد و حافظه اصلی گوشی سامسونگ آسیب وارد شده یا هارد و حافظه گوشی سامسونگ سوخته باشد و یا دیگر دلایل و عواملی که به طور کلی باعث حذف شدن اطلاعات این گوشی شود باید از طریق متخصصان کاردان و مجرب در زمینه ریکاوری گوشی سامسونگ و دیگر اندرویدهای موجود اقدام به ریکاوری و بازیابی فیلم و عکس‌های پاک شده از گوشی سامسونگ نمود.

نحوه ریکاوری گوشی سامسونگ از طریق نرم افزارها

مهندسان و کارشناسان برتر در زمینه ریکاوری انواع گوشی‌های لمسی و اندروید، از طریق چندین نرم‌افزار به روز و مطمئن اقدام به بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ خواهد کرد. با توجه به مدل و اندرویدهای ۱۱ به بالا و یا سطح پایین‌تر این گوشی محبوب، چند نرم‌افزار منحصر به فرد ریکاوری گوشی سامسونگ وجود دارد. از نظر هزینه پرداختی برای دانلود و نصب نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات انواع گوشی، تعداد زیادی رایگان و برخی نیز با پرداخت مبالغی مجوز استفاده دارند. از طرفی ریکاوری گوشی سامسونگ از طریق نرم‌افزار باید توسط یک فرد متخصص و دارای مهارت در زمینه کامپیوتر و قطعات تلفن انجام شود تا از آسیب به دیگر بخش‌های گوشی سامسونگ یا عدم موفقیت در بازیابی اطلاعات آن جلوگیری کند. همچنین سه مرحله کلی ریکاوری گوشی سامسونگ از طریق نرم‌افزار عبارتند از:

۱) اتصال گوشی سامسونگ به کامپیوتری که نرم افزارهای ریکاوری روی آن نصب شده باشند.

۲) فراخوانی و انتخاب فایل‌هایی که قصد بازیابی اطلاعات آن را دارند.

۳) بازیابی محتویات فایل‌های انتخابی توسط نرم‌افزار ریکاوری

بهترین نرم افزارهای ریکاوری گوشی سامسونگ

برخی از نرم افزارهای ریکاوری گوشی قابلیت پشتیبانی و بازیابی بیش از ۵ هزار نوع گوشی را در زمان کم و با حداکثر کیفیت دارند. بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ باید بتواند انواع محتوای صوتی و تصویری یا متنی را با سرعت بالا بازیابی کند. کارشناسان مرکز ریکاوری پیشرو از طریق بهترین نرم افزارها قادر به بازیابی اطلاعاتی مانند عکس، فیلم، پیام و سایر موارد ذخیره شده و فرمت یا حذف شده را از گوشی سامسونگ با حداکثر احترام به حریم خصوصی افراد را دارند. این حالت حتی برای کسانی که گوشی سامسونگ آن‌ها دچار بازگشت به کارخانه یا ریست فکتوری شده باشد نیز توسط این متخصصان قابل رفع خواهد بود. از بهترین نرم افزارهای ریکاوری گوشی سامسونگ شامل:

  • نرم‌افزار Android data recovery
  • نرم‌افزار fone
  • نرم‌افزار Tenorshare UltData
  • نرم‌افزار iMyFone
  • نرم‌افزار FonePaw و AirMore
  • نرم‌افزار EaseUS

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-88935477

 09128902790

مراحل ریکاوری گوشی سامسونگ با نرم‌افزار

بعد از فکتوری ریست گوشی سامسونگ و یا دیلیت فایل در حافظه اصلی، نباید بین زمان حذف و ریکاوری گوشی سامسونگ زمان طولانی ایجاد شود. بنابراین در صورت تمایل به بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ خود در حالت پاک شدن محتوای آن باید اولین اقدام، انتقال گوشی به افراد باتجربه در زمینه ریکاوری انواع گوشی همراه باشد. در حالت استفاده از نرم افزارهایی مانند Android data recovery برای بازیابی و ریکاوری دیتاهای گوشی سامسونگ باید مراحل زیر به ترتیب انجام شود که از جمله:

  • نصب نرم‌افزار Android data recover روی کامپیوتر یا لپ تاپ
  • اتصال گوشی سامسونگ به سیستم از طریق USB برای ریکاوری
  • اسکن شدن اطلاعات گوشی به وسیله نرم‌افزار مورد نظر
  • انتخاب فایل یا فایل‌هایی که قصد ریکاوری و بازیابی محتوای آن وجود دارد.

بهترین روش بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ

علاوه بر نرم افزار، روش‌های ساده‌تری نیز برای ریکاوری گوشی سامسونگ به خصوص بعد از مرحله برگشت به کارخانه سیستم این دستگاه وجود دارد. این روش برای اندرویدهای بالای سامسونگ مناسب بوده و از طریق انجام برخی از تنظیمات اقدام به بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ ممکن است. این روش طبق مراحل زیر خواهد بود که شامل:

  • رفتن به قسمت Settings یا تنظیمات گوشی سامسونگ
  • انتخاب گزینه General Management یا مدیریت اصلی یا کلی
  • انتخاب گزینه Reset
  • در بین چندین مورد نمایشی، انتخاب گزینه Factory Data Reset
  • تایید و انتظار برای ریکاوری گوشی سامسونگ و بازیابی اطلاعات آن

ریکاوری گوشی سامسونگ از طریق Samsung Cloud

گوشی سامسونگ حافظه دومی را نیز برای کاربران و طرفداران خود ایجاد کرده که در صورت حذف کلی یا ناقص اطلاعات از روی دستگاه با مراجعه به آن امکان بازیابی اطلاعات مورد نیاز وجود دارد. از طریق ویژگی و آپشن Samsung Cloud در گوشی سامسونگ امکان ریکاوری آن به سادگی فراهم شده است. دارندگان گوشی سامسونگ با فعال کردن قسمت کِلود یا فضای ابری این دستگاه به نحوی از اطلاعات خود بکاپ گرفته و در حالت ریست فکتوری عمدی یا سهوی گوشی به راحتی از طریق تنظیمات می‌توان فایل‌های مختلفی را بازیابی نمود. بنابراین بکاپ گیری مداوم از دیتاهای گوشی همواره عملی پسندیده و توصیه شده توسط مراکز مختلف است. برای استخراج فایل‌های فرمت شده یا ریست شده در گوشی سامسونگ کاربران باید مراحلی را انجام دهند که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت.

مراحل ریکاوری گوشی سامسونگ در صورت ریست فکتوری

با ریست فکتوری شدن دستگاه و از دست دادن موقتی داده‌های مورد نیاز با استفاده از قسمت کاربردی گوشی سامسونگ یعنی Samsung Cloud یا فضای ابری ریکاوری اطلاعات در مراحل زیر انجام خواهد شد. این مراحل بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ از طریق قابلیت فضای ابری عبارتند از:

  • رفتن به بخش Settings جهت ریکاوری گوشی سامسونگ
  • انتخاب گزینه Account and backup
  • حالا انتخاب backup and Restore
  • انتخاب مورد Restore data
  • مشاهده لیست فایل و محتویات حذف شده
  • انتخاب داده‌هایی که می‌خواهید آن را برگردانده و بازیابی کنید
  • انتخاب گزینه Restore
  • دانلود و بازیابی محتوای گوشی سامسونگ

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-88935477

 09128902790

ریکاوری گوشی سامسونگ برای بازیابی شماره و پیام‌ها

لازمه بازیابی اطلاعات پیامکی و یا شماره‌های تلفن موجود در گوشی سامسونگ، داشتن یک حساب جیمیل و گرفتن بک آپ از این اطلاعات از قبل توسط کاربران است. با توجه به اهمیت برخی از sms یا شماره‌های تلفن برای اشخاص در صورت پاک شدن آن از طریق ریکاوری با گوگل این محتویات به حافظه باز خواهند گشت. طبق این شرایط باید به صورت زیر عمل کرد:

  • رفتن به gmail یا حساب کاربری
  • انتخاب گزینه inbox در جیمیل
  • سپس انتخاب گزینه contacts
  • از بین لیست انتخاب گزینه contacts
  • از منو و فهرست موجود انتخاب گزینه Restore Contacts و در نهایت ریکاوری شماره‌های تلفنی در گوشی سامسونگ

برای ریکاوری پیامک‌های دریافتی نیز باید با استفاده از برخی نرم افزارها مانند SMS backup و رفتن به تنظیمات، انتخاب گزینه Restore و سپس Messages یا اس‌ام اس این فرایند بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ انجام شود.

هزینه ریکاوری گوشی سامسونگ

با توجه به روش‌های بیان شده برای ریکاوری گوشی سامسونگ و سایر عوامل از جمله نوع مرکز ریکاوری، مدل گوشی سامسونگ، سطح وخامت پاک شدن اطلاعات، حجم رم و حافظه گوشی، نوع هارد و میزان آسیب به هارد، حجم مورد نظر بازیابی اطلاعات و درصد تعمیر قطعات مختلف گوشی سامسونگ یا زمانی که اشخاص صرف ریکاوری این گوشی خواهند کرد، هزینه پرداختی متفاوت است.

بنابراین ارائه قیمت دقیقی برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ ساده نیست اما در صورت کیفیت خدمات مراکز ریکاوری این هزینه ارزشمند بوده و معمولا برای ریکاوری گوشی سامسونگ مناسب است. برای ریکاوری گوشی سامسونگ خود با انواع مشکلات در پاک شدن اطلاعات با صرف هزینه مناسب و البته ضمانت بازگشت وجه به شما در صورت‌ عدم موفقیت متخصصان و مهندسان سخت افزاری و نرم افزاری، مرکز ریکاوری پیشرو از بهترین و مورد اعتمادترین انتخاب‌ها برای کاربران گوشی سامسونگ است.

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-88935477

 09128902790

نکاتی برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ

جهت ریکاوری گوشی سامسونگ با انجام برخی اقدامات فوری اثر گذار در کوتاه‌تر شدن روند بازیابی و افزایش شانس بازگشت یا ریکاوری آن بهتر است که نکاتی مورد توجه دارندگان این مدل گوشی قرار گیرد. از جمله مهم‌ترین نکات برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ به بهترین نحو عبارتند از:

۱)عدم پردازش جدید و افزودن هر محتوای جدید بعد از فرمت یا پاک شدن اطلاعات گوشی سامسونگ

۲)عدم برقراری تماس و آسیب به حافظه گوشی

۳)عدم اضافه کردن اطلاعات در حالت استفاده از کارت حافظه در گوشی

۴) خاموش کردن گوشی سامسونگ بعد از ریست فاکتوری

۵) انجام هیچگونه کار یا اقدام مازاد پس از حذف شدن

۶) انتخاب افراد دارای مهارت و شناخت از ریکاوری تلفن همراه

۷) عدم استفاده از هر نرم‌افزار بی‌کیفیت یا بی‌اعتبار برای ریکاوری گوشی سامسونگ

برترین مرکز ریکاوری گوشی سامسونگ

مرکز ریکاوری پیشرو با دانشی عمیق و به روز در دنیای تکنولوژی و رایانه‌ای امروز به کمک افراد آمده تا چالش‌های دیجیتالی و سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه‌های ارتباطی مختلف را برطرف کند. این مرکز با بهره گیری از تخصص و مهارت افراد خبره و استاد در امور تعمیرات و ارتقاء تلفن‌های همراه و سایر وسایل، اعتماد افراد زیادی را جلب کرده است. همچنین برخی از خصوصیات مثبت و متفاوت مرکز ریکاوری پیشرو با دیگر مراکز باعث جذب نظر موسسات دولتی و خصوصی یا افراد جهت انجام هر نوع ریکاوری با مسئولیت عالی کادر این مرکز شده است. از جمله ویژگی‌های برتر مرکز ریکاوری پیشرو شامل:

  • دارای بهترین متخصصان باتجربه و مسئول
  • ریکاوری اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان و با درصد بالای موفقیت
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن
  • تضمین برگشت وجه و استفاده از جدیدترین نرم افزارها برای ریکاوری گوشی سامسونگ و دیگر انواع تلفن
  • ضمانت کیفیت خدمات ارائه شده و پاسخگویی سریع به مشتریان
  • هزینه مناسب و حفظ کامل حریم خصوصی افراد

برای برقراری ارتباط با مرکز ریکاوری پیشرو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-88935477

 09128902790

نتیجه گیری

فرمت شدن عکس و ویدئوها و یا انواع متن ذخیره شده در گوشی برای همه افراد دردآور و همراه با استرس فراوان است. علاوه بر ویروسی شدن گوشی، ریست فاکتوری، اتصالات و سوختن هارد گوشی و سایر عوامل باعث پاک شدن تمام یا بخشی از حافظه و اطلاعات گوشی همراه خواهد شد. گوشی سامسونگ از بهترین برندهای موجود در بازار و با بیشترین فروش و تقاضا همراه است، بنابراین میزان مراجعه برای تعمیر یا ریکاوری این مدل گوشی اندروید بسیار زیاد است. از طرفی بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ هم به دلیل قابلیت‌های ذاتی آن مانند فضای ابری و بکاپ همه جانبه و هم از طریق نرم افزارهای مخصوص در کمترین زمان انجام خواهد شد.

بنابراین با استفاده از چندین روش و با کمک افرادی توانا و دارای علم کامپیوتری و ابزارهای دیجیتالی، ریکاوری گوشی سامسونگ یا هر مدل تلفن همراه دیگر آسان و کم هزینه خواهد شد. به همین خاطر در این مقاله نحوه ریکاوری گوشی سامسونگ برای دستیابی و بازیابی اطلاعات و محتواهای پاک شده از حافظه این گوشی محبوب و کاربردی مطرح گردید.

سوالات رایج

۱) آیا ریکاوری گوشی سامسونگ در صورت سوختن هارد گوشی امکان دارد؟

بله ریکاوری و بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ حتی با سوختن هارد و یا وجود عیب در حافظه گوشی وجود دارد اما این نوع از ریکاوری تنها توسط مراکز و موسسات متخصص از جمله مرکز ریکاوری پیشرو و یا افراد کارشناس خبره قابل انجام خواهد شد.

۲) بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ به چند روش انجام خواهد شد؟

ریکاوری و یا بازیابی اطلاعات در گوشی سامسونگ یا هر نوع گوشی دیگر با استفاده از نرم افزارهای مختلف یا گرفتن پشتیبانی از اطلاعات و نیز از طریق فضای ابری این نوع گوشی انجام خواهد شد.

۳) آیا مرکز ریکاوری پیشرو تنها برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ فعالیت خواهد کرد؟

خیر این مرکز عالی و دارای بهترین مکانیزم خدماتی با استفاده از تکنولوژی برتر و افراد مجرب در تیم، آمادگی ریکاوری همه انواع گوشی، کامپیوتر، هارد و سایر دستگاه‌های الکتریکی و دیجیتالی را با هزینه کم و کیفیت عالی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *